Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w sklepie internetowym www.parkiecik.pl obowiązują wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Brak prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku:

  • Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Prawo do odstąpienia w pozostałych przypadkach

W innych sytuacjach mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

Termin ten liczony jest od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru, lub w którym osoba trzecia wskazana przez Państwa (inna niż przewoźnik) weszła w jego posiadanie.

Jak skorzystać z prawa odstąpienia

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas – L-JAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wojska Polskiego 60 , 19-300 Ełk – o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. wysłane pocztą lub e-mailem na adres: salon.parkiecik@gmail.com).

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie informacji o odstąpieniu przed jego upływem.

Skutki odstąpienia od umowy

  • Zwrot wszystkich otrzymanych od Państwa płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego niż najtańszy oferowany sposób dostarczenia), nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu.
  • Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na inne rozwiązanie – bez żadnych dodatkowych opłat.
  • Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Zwrot towaru

  • a) Towar należy odesłać na adres: ul. Wojska Polskiego 60, 19-300 Ełk, nie później niż 14 dni od daty odstąpienia. Termin uznaje się za zachowany, jeśli towar zostanie odesłany przed jego upływem.
  • b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Koszt ten szacowany jest maksymalnie na 200 zł.
  • c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.