Reklamacje

1. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną

Parkiecik Jacek Laskowski dokłada wszelkich starań, aby zapewnić poprawne i niezakłócone działanie Sklepu internetowego, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy technicznej. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości, zobowiązujemy się do ich usunięcia w rozsądnym terminie.

Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować nas o wszelkich problemach technicznych lub przerwach w działaniu serwisu.

Zgłoszenia można składać:

  • pisemnie: ul. Wojska Polskiego 60

  • mailowo: salon.parkiecik@gmail.com

  • za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie.

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko Klienta,

  • adres do korespondencji,

  • opis zgłoszonego problemu oraz datę jego wystąpienia.

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli nie będzie to możliwe, Klient zostanie poinformowany o przewidywanym czasie rozpatrzenia reklamacji.


2. Reklamacje związane z zamówieniami

Parkiecik Jacek Laskowski, jako sprzedawca, odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem (zgodnie z art. 22[1] Kodeksu cywilnego) za zgodność towaru z umową, zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje związane z naruszeniem praw konsumenta można kierować na adres e-mail: parkiecik.salon@gmail.com.

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni. Jeśli nie będzie to możliwe, Klient zostanie poinformowany o terminie jej rozpatrzenia.

Uwaga: Parkiecik Jacek Laskowski nie jest producentem towarów. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji ponosi producent – zgodnie z warunkami i okresem wskazanym w karcie gwarancyjnej. W przypadku takiej możliwości, Klient może zgłaszać roszczenia bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta.


3. Reklamacje towarów z wyprzedaży

Produkty dostępne w dziale wyprzedaży, oznaczone jako outlet, II gatunek lub towar niepełnowartościowy, mogą posiadać drobne wady lub uszkodzenia.

Przed dokonaniem zakupu takiego towaru, zalecamy kontakt ze Sklepem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat jego stanu.

Reklamacje takich towarów nie będą uwzględniane w zakresie wad, o których Klient został poinformowany przed odbiorem.